• 02-33467624
  • 02-33450172
  • En

التسويق الالكترونى

من كم سنة كنا نقدر نقول ان فتح اي مشروع جديد او شركة بيبقي صعب شويه لان تكلفة التسويق كانت بتبقي عالية جدا لان طرق التسويق الناجحة كانت بتنحصر في اعلانات التلفزيون والراديو والكباري وطبعا مش اي حد كان بيقدر علي التكلفه ده لاكن دلوقت وبعد وجود السوشيال ميديا بقي الموضوع اسهل وارخص بكتير لكن السؤال الاهم اصبح ازاي اقدر اسوق منتجاتي علي السوشيال ميديا و ازاي استفيد منها بتكلفه علي اد ميزانيتي عشان احقق مبيعات حقيقية ؟ اجابة السؤال ده عندنا لاننا متخصصون في تحويل نشاطك لمتجر الكتروني متكامل لاننا هنعمل دراسة لنشاط عملك وهنقدر نحطلك خطة تسويقية متكامله نقدر من خلالها نزود مبيعاتك زي ما عملنا مع شركات تانية كتير، فريح دماغك وابدأ طريق نجاحك معانا وزي ما المثل بيقول ادي العيش لخبازه وزي معرفنا نلفت انتباهك ونوصل الاعلان ده ليك ونخليك تقرأه للاخر هنعرف نوصلك للعميل الي بيدور عليك